Evaluering - dag 3 - styrke

24.10.2019

Da jeg, før jeg startet de 21 dagene, spurte om å få treningstips fikk jeg tips fra flere, men den som ga meg mest grundig opplegg og tips var Monica :D Jeg fikk blant annet et styrkeprogram, hvor jeg har gjort noen få endringer, men mye holdt som jeg fikk. Det vet jeg også at jeg kommer til å fortsette å bruke et par ganger i uka. Til og med spretthoppene går ganske greit nå ;)

Her kommer programmet igjen:

Spensthopp 40 sek (20 sek pause)

Planke 40 sek (20 sek pause)

Cobra 40 sek (20 sek pause)

X 3

3 min pause.

Pushups 40 sek (20 sek pause)

Situps 40 sek (20 sek pause)

Knebøy 40 sek (20 sek pause)

X 3

3 min pause.

Dips 40 sek (20 sek pause)

Fjellklatreren 40 sek (20 sek pause)

Biceps med hantler 40 sek (20 sek pause)

X 3


I starten sa jeg også at det beste tipset skulle premieres, og jeg syns Monica fortjener den lille premien, ettersom dette er noe jeg har brukt gjennom hele tiden og kommer til å bruke i ettertid også :)
Premien er fra Famme, som jeg har blitt ambassadør for:

Gratulerer til Monica, og tusen takk :D


Treningen gikk også bra denne dagen, og det blir en styrkerunde til også denne uka :)

© 2019 Lisette Askø. Alle rettigheter forbeholdt.
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang